Følgere

søndag 5. mai 2013

Med FARE for å miste ALL troverdighet som Norges HIPPESTE, COOLESTE Middelaldrende Mann:....


Ja:
Med fare for å miste den nevnte Status; og i stedet bli redusert til "Underlig Gubbehau i blokka ved XXXXXXXXXX (Hensyn til Privatlivets fred grunnet stor pågang av unge, kvinnelige "Autograf"- Jegere)
som "Vil vise fram rimerkesamlingen" til alle de unge Kvinner på gjennomfart, som troskyldig og Filateli-interesserte blir med "Der GUBBE-HAU" (Navnet som oppstår etter Staus-Nedgradering!) opp, for så å måtte høre, kanskje endog SE (Noen som husker "Et SE blad"?) en
SUPER-KALKUN- AV-ØVERSTE-NEDERSTE-SKUFFE;
som fra sin mystiske åpenbaring i 1970 og fram til Sissel Kyrkjebøe's Debutplade i 1986 var "THE MOST POPULAR TOURSIT-ITEM THAT FOUNDED GROUNDS FOR MIS-INTERPERTIONS OF NORWAY & NORWEGIAN CULTURE", kommer jeg med en Bekjennelse som antagelig vil få Høybraaten og hans Fundamentalist- tilhengere som lyn til de mere private sfærer en 5 minutters tid
(Bekjennelser som degraderer, og gir bedrevitere, smålige individer kontroll over de som er det stikk motsatte). Og dere andre til å sjokkert sette hendemne foran ansiktet og si "nei-nei-nei-nei-neei-neei" lavt for dere selv.

MEN;
I likhet med en SUPERSTRATEG hvad BEKJENNELSER angår;
Nemlig den tidligere TV-Predikanten Jimmy Swaggart; som etter å ha blitt tatt på fersken med en Prostituert i bilen sin; arrangerte en GIGANSTISK "Tilgivelses-Gudstjeneste" Hvor han gråt og Bekjente sine synder og "Gråt" og Ba om tilgivelse; og menigheten, som bestod av flere tusen mennesker i salen hvor dette showet ble holdt, i tillegg til alle de som så det på TV; Hey JEG så det her i Norge!!! I Kable-TVs barndom; da Predikant- Kanalen fremdeles var et relevant "tilbud". Her kunne gustne framtoninger med glissen blyantbart og tykke briller, og adamseple på størrelse med en vannmelon, sitte å fortelle om at de hadde
"Utført Mirakler i Afrika ved Bønn". (Og Afrikanere ble omtalt som "De Ville" i Radio-avdelingen av denne stasjonen!)
Legendarisk Oppdagelses-reisende George Stanley: Løve-Wrestler & Hvit OberMensch! Om han Kurerte Hørselshemmede eller annet ved Bønn, er derimot lite sagt. Antagelig var han mest opptatt av å Oppdage nytt land og nye innfødte og ta med hjem til neste Verdensutstilling. (Og en Tjener til Kona!)

 Som f. eks. en skole med hørselshemmede barn, som hadde fått hørselen tilbake etter at denne kreaturen hadde "Bedt for dem".
Det Miraklet som hadde vært best for denne karen å få utrettet ved blønn; hadde nok vært og fått fiksa litt på utseendet sitt; men SE jeg sier eder:
Dette trenger i ikke mine gjerninger til. Gå til markedet og oppsøk huset hvor de steller med menneskers hårvekst.
Men barna først! Ja ja. NOK om dette.
ER dere i ekstase enda? VENTER dere på den STORE Bekjennelsen?
(HÆ? Nei! Jeg har ikke hatt noen Hore i bilen, Moroklumpen. Jeg kjører ikke bil!)
Ja altså:
OBS!! BYENS LIV 
"SYNDEBEKJENNELSE SUPER-SPESIAL" 
(Og den som sier at jeg "Hermer etter NRK's Trygdekontoret"; Skal jeg SYNDE halsen om på!)
Rev. Jimmy Swaggarts SYNDEBEKJENNELSE!!!

Jimmy Swaggart arrangerte Tilgivelses-Gudstjeneste, Og fikk en tilgivelse som var god for et syvsifret beløp i Dollar!
KLART vi tilgir en angrende synder! DET, er essensen av Kristendommen. Ihvertfall for noen.
Hadde det vært en som IKKE hadde diverse kompromitternde bilder av andre betydningsfulle personer i safen sammen med kassetter og personlige brev, stjålet fra skrivebord og tillitsfullt åpne Safer mens "Pastoren" var på Besøk.
Ja hadde det IKKE vært en som visste å skape et Grunnlag for Tilgivelsen.- Så hadde nok vedkommende ikke blitt tilgitt. Nei. tenke seg til. Slik er det.
Hva har JEG som grunnlag for MIN eventuelle tilgivelse?
Jasså; du syner du?
DISSE har "Smurfe-CDs" i I-Poden. Og DISSE deltok på "Frekkis"-Lpne på 70-tallet:
Nei? Ikke det? Tenkte vel det.
Ingen fare. Du er tilgitt! HA-HA!!

BEKJENNELSEN:

Jeg har syndet. men jeg var ung, og UVITENDE. jeg var rent fram et barn!
Uten ansvar for mine handlinger; akkurat som NÅ (Går DEN, går ALT!).
Altså; Da "SONG OF NORWAY" gikk på Colosseum Kino en gang for lenge- lenge - lenge siden; nærmere bestemt 1970 / 71, så jeg filmen ikke én....Ikke TO..... Heller ikke TRE....
(Hulk! Snufs!.... Nå gir jeg dere litt tid til å komme dere opp fra setene og stå med hevede armer og lukkede øyne i Ekstatisk Tilgivelses- Modus; Sett på Musikk etter ønske F.Eks noe av Grieg.
"Pause av Grieg", som det hette seg på Ungdomskolen, når en utbrent lærer forgjeves skulle prøve å innprente de unge Klassisk musikk, og spurte om noen visste hva vi hørte på. Jeg visste det vanligvis; men sånt holdt man klokelig kjeft om! Vel NOK-OM-DET!! Tenk TILGIVELSE folkens. Og DONASJONER!)

Ååååh jeg syndet...Men visse uvitenskapelige påstander om konsekvensen av disse syndene viste seg ikke å holde stikk; og da ble jeg fristet til å fortsette å synde. Det var ....om ikke djevelen; så noe VELDIG fristende!

Men HVOOOR VAAAAR Vi?
Jo:
ALtså Ikke heller TRE ganger (Man hermer da ikke etter tidligere synderes bragder!)
Men NÅ bør det begynne å gå et brus av forventning gjennom flokken her;
....Og; men burde kanskje tro at selv en vidrig synder som meg, har LITT magemål, og at jeg således hadde stoppet etter FIRE.
Men jeg kan bekjenne. JEG - KAN- BE-KJENN- E....
At hele FEM....5....FIVE....Fymf....QUINTO....Quindopopolorastos Ganger Så jeg Turist-Lokke-Grieg-Maltrakterings-Eposet "Song Of Norway". På COLLOSSEUM KINO!
Er dere KLAR over...ER-DERE-KLAAAAR-OVER Hvor LENGE dette epos VARER?!!?!
2 x 1,5 time! Det er faktisk en hel operette; Originalt skrevet for scenen i 1944; av alle år.

Eller DET klarner kanskje opp spørsmålet om hvorfor dette smakløse sammensuriumet; som på Kino faktisk Inkluderte Selveste Hotel Cesar Hovedsenior 1st Season Toralv Maurstad (Eller er det Alfred som lever nå? Hus'er aldri det der); som synger bisarre Grieg- bruddstykker med tekst.
Som for eksempel A-moll Konserten; sunget av "Richard Nordraak" til en Langpipe-Røykende
Edvard Grieg AKA Toralv /Affe Maurstad.
Slik kunne det se ut når en erfaren Tobakks-Røker tente sin Langskaftede; Her også studert av Nysjerrigper. Mulig Tobakks-Tyv?

LUXUS-Langpipe. Edvard Grieg- Signatur-Model? Neppe. Grieger'n var FÆTTIG tidlig i Karrieren.

(Nei. Det var IKKE en sånn "Indianerpipe" med fjær og symboler; Men en heilNorsk/Tysk med Tinnlokk!)
Kan dette ha vært et NAZI BESTILLINGSVERK?!?

Den Over-Animerte Nasjonal-Romantikken; som helt tydelig er kokt sammen av et team Ikke Norske manusforfatteres, komponisters og scenografers Oppfatning av hva Norsk Nasjonal-romantikk er, kan meget vel være en Nazi-Saus som er avsaltet, og silt av de verste ingrdiensene.
Og da kan det delvis oppklare den hypnotiske effekten, som gjør at lettpåvirkelig går og ser dette opus f.eks FEM ganger......
Så da; er jeg Blott et OFFER. Og Inkja ei Synder av samme kaliber som Good Old Bad Old Jimmy Swaggart, ihvertfall.

Og DA: Er jeg FREMDELES Den COOLESTE, HIPPESTE Middelaldrende Mann i Ver...Øøøh...Oslo!
Noe dette Inlegget bekrefter til Fulle.
("Fylle" du liksom! MoroKlømpis! Jeg er MEEEGET måteholden; og DETTE E'KKE FLEIP, ESSE!)