Følgere

fredag 4. mars 2011

En Runde Rundt Bislett Stadions Gamle Fasade Ca. 3 Uker Før Rivingen.




Okay Folks!
Y'all Know the drill:
PRESS "Play". Sjekk Volum. Trykk ruten med pilene (nederst til høyre) for Full Skjerm visning (ANBEFALES!) og bli med "Down Memory Lane". Eller kanskje heller Rundt Memory Lane.

La bildene snakke til deg, og trigge DINE minner fra den gang da du satte rekord på 60-meter'n.
Eller fikk Skøytepokal, eller solgte Peanøtter under VM.
Eller satt på tribunene med falsk melding som fritok deg fra Skole- Stevnet.

Gode Gamle Bislett.
  • Skøyte-Bislett.
  • Ute-Bislett.
  • "Snart Sommerferie Når Det Er Skolestevne"-Bislett.
  • Arne Berg's Stunt-Man-Show - Bislett.
  • "Politiets Dag" - Bislett (JEG VAR FEM!!!) i 1966 (Eller var jeg 4; Og det var 1965?)
  • Progress Peanøtter- Bislett
  • Pølse i Lompe eller Bare i Papir m. Sennep- Bislett.

Til og med Skøyte-VM 1978 & To Trøndere hvorav den ene hadde Pølse-Sennep smørt utover hele trynet sa de skulle banke meg opp forde jeg hadde langt hår - Bislett. (Tribunefyll-Bislett?)
Ååååh....Mitt BISLETT!!