Følgere

tirsdag 11. mai 2010

Et Godt tegn på Godt humør

Nemlig!
Et godt tegn på godt humør er ofte sang.
Selv synger jeg nonsens - sanger når jeg er i godt humør.
Jeg har tre favoritter:

"Pling-Pling, Riesling" (originalmel.)
Ja; det er IKKE en sang om VIN. Det bare låter fint fonetisk.

"Ølli-Bølli" ("Rockabilly" - standard)

Og "Jalla-Balla" (mel.Bhrams Hungarian Dance + The Windmills Of your Mind)

Og en personelig Favoritt:
"R U The Frisco Kid? NO! I'm The Cisco Kid" (Originalmel.)

OBS!OBS!OBS!
"Jalla" har INGENTING med GLOSEN "jalla" å gjøre, som betyr noe sånt som "raska på" på enten Arabisk, Farsi eller Urdu eller noe sånt.

Jeg vil også anbefale ALLE "VOKSNE" og bruke 20 min av Lørdags-morgen til å se 
SVAMPEBOB - FIRKANTNRK-Super, som begynte en ny bolk lørdag 0805.
Det begynner ca Kl.08.55.

SVAMPEBOB FIRKANT; eller livet på Bikini -atollen er Anarki på høyt nivå!
Et post nukleært anti - apokalyptisk samfunn med Surf-Strandløver, Burger-sjappe, Ånds-snobber Turbokapitalister, emigranter (Sandy ekorn i glass-kuppelen) og til og med en Bond-lignende superskurk OG Superhelter (en slags). Så Preferansene til voksengenerasjonens underholdnings-ikoner er mange, og for ikke å snakke om de mange preferansene til voksenverdenens levestett ofte presentert fra en underlig selsom men også hysterisk morsom vinkel.(Eks. Turbokapitalisten Hr.Krabbe som BARE tenker penger, og har en burgersjappe hvor burgerne er lagd av nettopp krabbekjøtt, hvor SvampeBob blir manipulert til å jobbe gratis)
Og ellers er alt 1000 % CARTOON - LOGIC, og er du en av de som til og med i våre dager må gå med slips på jobben MÅ du se det.